فاصله


من این حروف نوشتم چنانکه غیر ندانست

تو هم ز روی کرامت چنان بخوان که تو دانی

 اینجا که منم بند دلم بسته به درد است

آنجا که تویی نه!

اینجا که منم حادثه پوکیده و سرد است

آنجا که تویی نه!

اینجا نفسی نیست که پرواز بداند

آنجا که تویی هست!

اینجا قفسی نیست که در باز بماند

آنجا که تویی هست!

اینجا که منم، نیستم از فرط خیالت

آنجا که تویی، من!

اینجا که منم دیده امید به راهت

آنجا که تویی، من!

اینجا، تو ندیدی، تو ندانی که چه تنگ است

آنجا که تویی نه!

اینجا که منم روز دو رنگ است

آنجا که تویی نه!

آنجا که تویی، من که به فکر تو بسوزم

اینجا که منم، تو!

اینجا که منم، تو، که به یادت شب و روزم

اینجا که منم، تو!

اینجا غم تو در دل من سوز شبانه

آنجا که تویی، آه ...

اینجا که دگر ناله هم از توست نشانه

آنجا که تویی، آه ...

اینجا که منم پر ز هوس ناله تبدار

آنجا که تویی یار...

اینجا که منم منتظر مرگم و دیدار

آنجا که تویی یار ...

اینجا منم این سایه خم، خسته ی رسوا

آنجا که تویی ما

اینجا که منم، ما من و من، من تر و تنها

آنجا که تویی ...


نظرات شما عزیزان:

معصومه
ساعت17:24---6 ارديبهشت 1392
فوق العاده ان آبجی پیر و کبیر و سالخورده من :پی به من میگی خوب می نویسم؟حالت خوبه تو؟ >:دی<
پاسخ: من الان اینم : :| چون حالم خوبه :) اصلا خودتی !!!


ساعت12:25---11 فروردين 1392
آبجییییی شعرای خودتن؟
پاسخ: آره... ولی جدید نیستن .. واسه دوران جوونیمه :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب:, 18:50 توسط فاطمه صلاحی| |