درمانده


من این حروف نوشتم چنانکه غیر ندانست

تو هم ز روی کرامت چنان بخوان که تو دانی

خانه‌نشین شد،

-از نامهریانی‌ها

دلم.

 



نظرات شما عزیزان:

سیلویا س. تارسکی
ساعت21:03---16 خرداد 1395
آقا از ممیزی ارشاد و سانسورچی‌های سیما و بعضی شوراها!! هم بدتری :|

حالا هی نظر بذارم هی تایید نکن،هی من رو ندیده بگیر. اصن حیف ادبیاتم که داره اینجور به پای تو حروم مِره! :/



* دیالوگ یه فیلمه
پاسخ: اینم تایید کردم تعداد نظراتم زیاد بشه مثلا خیلیا میان میخونن حض معنوی می‌برن :|


سیلویا س. تارسکی
ساعت21:03---16 خرداد 1395
آقا از ممیزی ارشاد و سانسورچی‌های سیما و بعضی شوراها!! هم بدتری :|
حالا هی نظر بذارم هی تایید نکن،هی من رو ندیده بگیر. اصن حیف ادبیاتم که داره اینجور به پای تو حروم مِره! :/

* دیالوگ یه فیلمه
پاسخ: :)))))))))))))))) علاوه بر ادبیاتت تاریخ و زبان ژاپنیت و ظرایف شخصیتیت هم حروم رف! دیگه با دقت بیشتری دوست پیدا کن D: پی‌نوشت: اینجا اشاره نکردی به خوره، ولی خوره‌بازیتو درآوردی! فک کنم یه روز از نظر گذاشتنت گذشته خوره! :|


سیلویا س. تارسکی
ساعت22:18---15 خرداد 1395
خدا نکنه خب
(خوره)*
خور تیاق گیر! (ژاپنی نیست! بیرجندیه! الاش هم نمیدونم :|)

* آپشنال گذاشتم که هم مهربون باشم هم باز نگی شبیه خودم نیست حرف زدنم :/
پاسخ: الان اینو تایید کردم که همه (کرور کرور خواننده‌های با فرهنگ و وزینم!) بفهمن در لحظه حرفت عوض شد! D: PPPP: برو از خدا بترس! :|


معصومه
ساعت22:16---15 خرداد 1395
خدا نکنه خب
(خوره)*
خور تیاق گیر! (املاش رو مطمین نیستم :|)

* آپشنال گذاششتمش که نگی شبیه خودم نیستم.
پاسخ: :))))))))))))))) آره والا اون خوره رو نذاشته بودی شک می‌کردم خودت باشی اصن خوره‌جونم! اونیکی هم که نفهمیدم چی گفتی خودتی :|


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب:, 17:1 توسط فاطمه صلاحی| |