جفاکار


من این حروف نوشتم چنانکه غیر ندانست

تو هم ز روی کرامت چنان بخوان که تو دانی

دل ما را رخ غمازه نبود

که چنینش خبری تازه نبود

عاقبت مُهر جفاکاری خورْد

چه کند فهم به اندازه نبود!!

 



نظرات شما عزیزان:

معصومه
ساعت11:20---14 شهريور 1393
@هدی و فاطمه
خیلی بمیرید پیش از آنکه بمیرانمتان!!!
@فاطمه
فضای وبلاگت تو دست منه؟من نباشم کی از علم الکلامت حیرت زده شه؟؟نه کی؟
@هدی
قرشی نیستم :| ق + ر+ ی + ش+ ی شبی بیست بار بنویس تمرین تحویلیه بیست و نه شهریور میگیرم ازت
پاسخ: معصومه!! طوری نکن که مردم بگویند طوری شده است! دیگه از ما گفتن بود :||||


هدی
ساعت16:51---23 مرداد 1393
کم خرجی آبجی! سوغاتی همین؟! :دی
هستی، حتما هستی :-*
پاسخ: آره دیگه... همین... ایشالا آبجی ایشالا ;)


هدی
ساعت12:46---22 مرداد 1393

هنوز نیومدم، فک نکنم قبل شروع ترمم بیام تهران با گرما با طعم دود و مسیرای طولانیش! :دی ولی اگه حرکتی بزنین دیگه نه من نه شما
پاسخ:خعلی بووووووووووووق ای!

یهو دیدی ترم اومدی دید من نیستما (البته جا خشکه :| )

بدون تو که حرکت نمیشه زد کلا... فوق فوقش بریم تنگ واشی D: ...

سوغاتی برامون سرما با طعم طبیعت و مسیر کوتاه بیار! دمت گرم ;)



هدی
ساعت18:42---21 مرداد 1393
فاطمه فاطمه
شعراتو دارم میخونم و فقط میتونم بگم: واو!!
روزگار غریبیست، حتی فرصت چتم نیست انگار! لبّ کلام بسیار دلتنگ خودت و قرشی، جلف بازیاتون و در پی آن تذکر اساتید و ... هستم!
@معصومه (اه چرا منشن نداره؟!) حالا خوبیش اینه که معصومه کامنتای وبلاگتم چک میکنه :پی
پاسخ: وااااااااو.... خداای مـــــــــــن... ببین کی اینجاااااس! منور فرمودی خانوووووووووم کجااایی بچه! هنوز نیومدی؟ قرار شد قبل ترم جدید یه حرکت گروهی بزنیم که ... پاشْ بیا! مخلص کلام دلمون برات تنگ شده دیگه... خداااا عمرت بده فضای وبلاگو از تصرف معصومه در آوردی :||||


معصومه
ساعت15:12---6 مرداد 1393
وااای به بعضیا هم باید گفت کامتت حرف نداره ) این چی میگه؟؟؟(روی صحبتم با جناب/سرکار به منم سر بزنه)
ببین اخوی/همشیره کشتی ما رو تو با این کامنتت!انصافا چسبیـــــد خیر ببینی :)
پرواضحه که ایشون وبلاگ شما رو مطالعه نکردن همشیره و گرنه کجااای وبلاگ شوما حرف نداره؟اگه حرف نداره این کامنتایی که من میذارم رو از کجای خودم در میارم؟؟!!
پاسخ: خداااایااااا... تو دیگه چه فضوووولی هستی...!!! با کامنت مردم هم کار داری؟؟!!؟؟؟ یعنی اگه جایزه بهترین فضول دنیا داشتیم، اسم جایزه معصومه بود اصن! جایزه‌ی معصـــومه امســـــال... تقدیم می‌شود بـــــــــــــه... :نچ نچ


یگانه کامنت گذرانده ی دوست داشتنی
ساعت18:54---4 مرداد 1393
تو نمیگی من احتیاج دارم تو پست بذاری من کامنت بذارم؟چرا یه شعری،متنی،خزعبلی بیرون نمیدی؟
هیچی دیگه این بود کامت من :| تا بعـــــد
پ.ن : ر.ک به کامنت خصوصی
پاسخ: اتفاقا منم احتیاج دارم من پست بذارم تو کامنت بذاری من بیام جواب بدم! ولی انگار نمیتونیم احتیاجات همو بر طرف کنیم! اینجا آخر خطه دوست من! هعـــــــــــی.... اون جمله آخرو باااااش... فیلم زیاد دیدم :| پ.ن.: منو ارجاع میدی؟؟؟ تو هیچ میدونی من کی هستم؟؟؟!!! بگم تو و رییستو با هم از نون خوردن بندازن؟؟؟؟ عه!... اشتبا شد... یه لحظه فک کردم جز بچه های بالام :|


من که خیلی بامزه ام
ساعت15:05---28 تير 1393
هیچی دیگه بدبخت شدم تا آخر عمــــــر!بخت ما رو ول کن اقلا عمو یه دونه نوش رو واست میخرم خو :| این مال خودم بوده از اول :|
اون مردمی که بیان از من روو تو یا از من در تو یا از من via تو!! تحقیق کنن ... اوف بر تو!و بدان که عقاب خدا بسیار نزدیکتر از آن چیزی است که به نظر میرسد. (آینه و اشیا و بحق قُرب و بُعد!)
البته مثلا من میتونم برم پلاس کامنتای خاک بر سری بذارم (لهم فی القصاص حیات یا اولی الالباب)
ترسیدی؟یوهاهاها
پ.ن : معصومه
پاسخ: بااااور کن مدت‌هااااا به خط اول کامنت خیره شده بودم و با خودم آرام نجوا میکردم: «با کی کار داره..؟ با کی کار داره؟؟؟...» دیگه از شرح مشقات جمله بعد میگذرم... کلا یه یوها ها ها فهمیدم تا به پی‌نوشت رسیدم و دلم هُررری ریخت که... بعــــله!! دگر بار دشمن شبیخون‌ زده است، نگر تا ببینی به دل چون زده است!! (و البته مبرهن است که دل استعاره از پست است!) امضا :|


زمزم
ساعت1:20---24 تير 1393
....
چی شد که یهو شعر گفتی؟؟؟
هان؟
من باید بدونم یا نه؟؟؟
من غیرت دارم رو آبجیم!
می فهمی یا نه(با تاکید بخون)
از اونجایی که دارم غیرت رو به صورت فشرده یاد میگیرم....
خلاصه ماجرا اینکه
اگر دیدی جوانی بر درختی تکیه کرده..... شایدم بره شعر بگه!!!!!!!!
دیگه خلاصه اینطوریاس

پاسخ: به به!! آبجی گلم!! عاقا با معصومه قرار کلاس نهج البلاغه میذارین منو میپیچونین!!! اوف بر شما!!! اوف!!! خخخ بابا چه جو میدین!! حالا یکی ندونه فک میکنه من اولین بارمه شعر گفتم!! بیخود صحنه‌سازی نکنین!! دیگه خلاصه اینطوریا !! :D


ناشناس :عمرا نفهمی من کیم!!
ساعت2:20---23 تير 1393
خااااک تو سسسرت خیلی خوب بود.میخواستی بخوابی یهو حس کردی شعرت داره میاد؟برو بخواب به نظرم تا صبح بیدار بمونی خطری میشه اوضاع خخخ!
هیچی دیگه لایک داری بقرعان و اینا :پی
پ.ن : حالا لایک که داری امانتم میدی یا هنیجوری نگه میداری واسه خودت گدا؟:-"
پ.ن 2 : معصومه ام خوف نکن شب خواب میبینی یوهاهاها :پی

پاسخ: من میگم ۳ شب پست بذارم لااقل تا ۶ - ۷ صبح چند ساعتی دلم خوش باشه از گزند تو به دوره!!! بچه تو خواب نداری؟؟؟ حالا خواب نداری به جهــ.... ، مردم آزاریتو چیکار کنم؟ فردا مردم میان درباره تو از من (تاکید رو من) تحقیق میکنن!! یه راهی برا خودت بذار خب!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب:, 1:51 توسط فاطمه صلاحی| |