Nonce


من این حروف نوشتم چنانکه غیر ندانست

تو هم ز روی کرامت چنان بخوان که تو دانی

بعضی آدما تو زندگی Nonceاند. (احتمال اینکه دو بار به دستشون بیاری تقریبا صفره)



نظرات شما عزیزان:

ربیعی
ساعت10:10---7 شهريور 1393

مرسی...
گاهی مبهوت علم الکلام آدمای اینجا میشم
خوشم اومد
پاسخ: از بازدید و دقت نظرتون ممنونم آقای ربیعی :)



معصومه
ساعت22:09---27 بهمن 1392
نظر جدی :

وقتی به حس این پست برسی ینی آدم خوشبختی هستی.حتی بیشتر از فوق دکترا داشتن می چسبه (البته من فوق دکترا ندارم که حسش رو بدونم ولی فوق دکترا دارها را دوست دارم ) )

پی نظر : اه نشد جدی باشم باز!تقصیر توئه :|
پاسخ: همون بهتر که تو این سن و سال فوق دکترا نداریم!! من هنوز لیسانس نگرفته دارم به پوچی می‌رسم چه برسه ارشد و فوق ارشد و دکترا و ... اوووووو... خدا به همشون رحم کنه :|


معصومه
ساعت22:04---27 بهمن 1392
منو میگی نــــــه؟ ) چرا رودرواسی میکنی اینقد با من راحت باش بگوو حرف دلتو دخترم!با من غریبی نکن 8->

پینوشت : خدا از دریاهای شارژش اشالا اینترنتت رو شارژ کنه :پی



my especial signature for u :

Objects in mirror are closer than u think



Best Regards;

Maoumeh S Ghoreishi

Sharif University of Technoloy

=)))
پاسخ: پیش‌پاسخ: :سکوت معنادار و چشمان تنگ :حالت دونقطه قبل به مدت ۲ دقیقه -- پاسخ: این نزدیکی اشیا آخر باعث له شدنم میشه :| -- پی‌پاسخ (به پی‌نوشت): الهی آمین !!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب:, 16:46 توسط فاطمه صلاحی| |